dzisiaj: 120, wczoraj: 100
ogółem: 1 588 343
statystyki szczegółowe
Celem głównym Aleksandrowskiej Szkółki Piłki Nożnej "VIKING" jest wprowadzenie w życie idei twórcy nowożytnych igrzysk barona Pierra de Coubertina, ze "sport to nie tylko środek do hartowania ciała, ale przede wszystkim uniwersalna metoda wychowania współczesnego człowieka w duchu pokoju". ASPN "VIKING" będzie nauczała i szkoliła dzieci i młodzież szkolna z powiatu aleksandrowskiego od 6 do 16 roku życia w piłce nożnej.
Zajęcia sportowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku dla wszystkich chcących nauczyć się i doskonalić swoje umiejętności piłkarskie. Podczas prowadzonych jednostek treningowych instruktorzy będą nauczać podstaw technicznych i taktycznych, przy pomocy najnowszych środków treningowych jak trenażery oraz filmy szkoleniowe. Rozwiną umiejętności koordynacyjne szkolonych podopiecznych. Przygotują podstawy dzięki, którym dzieci i młodzież będzie mogły rozwijać swoje umiejętności w drużynach młodzieżowych i seniorskich w przyszłości.
Podczas trwania zajęć sportowo-rekreacyjnych instruktorzy będą przekazywać wartości etyczne i moralne - dbać o wszechstronny rozwój psychofizyczny dzieci i młodzieży. Celem głównym jest wykształcenie nawyku stosowania zasady fair play w życiu codziennym. Poprzez uczestniczenie w meczach towarzyskich i w turniejach o randze regionalnej, wojewódzkiej i ogólnopolskiej instruktorzy będą uczyć, ze należy czerpać satysfakcje z zasłużonej wygranej i godnie znosić porażki.
Efekty edukacyjno-wychowawcze z realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych.
- wszechstronny rozwój psychofizyczny dzieci i młodzieży, przy równomiernym rozwoju etycznym, moralnym i emocjonalnym,
- wykształcenie u dzieci i młodzieży nawyku stosowania uniwersalnej zasady fair play w życiu codziennym, poprzez prowadzenie czystego, pozbawionego oszustwa współzawodnictwa, kierowanego dobrem ogółu, którego satysfakcja jest czerpana z zasłużonej wygranej i godzeniu się z porażką,
- wykształcenie tolerancji, akceptacji inności, niepowtarzalności, oryginalności cech fizycznych i możliwości drugiego człowieka, a także akceptacji jego cech charakterologicznych,
- wykształcenie u dzieci i młodzieży świadomości w zakresie wartości aktywnego wypoczynku oraz korzystnych nawyków aktywnego spędzania czasu wolnego, który jest pozbawiony używek,
- zmniejszenia liczby zjawisk patologicznych,
|